»Odločamo o besedilu zakona, ki bi zasebniku znova podaril nekaj deset milijonov evrov državne pomoči, ne da bi za to zahteval ohranjanje dejavnosti, števila ladij ali zaposlenih pomorščakov.«
»Zadevo smo še enkrat proučili, pridobili dodatne informacije. Tokrat zakona o tonaži ne moremo podpreti.«
»Če zakon ne bo sprejet, bo Slovenija edina pomorska država v Evropski uniji, ki takšne sheme oziroma davka na tonažo ne bo uporabljala.«
»Na papirju so videti kot sofisticirana, moderna plovila za ribolov z vlečno mrežo. A so v resnici dejansko vojaška plovila z jeklenim trupom in povečano tonažo.«
»Najdražji je odvoz blata. Imamo moderno tovarno, kjer se to predeluje, z enostavno rešitvijo z eno investicijo se ta zadeva osuši, se zmanjša tonaža, to bi vplivalo na pocenitev stroškov.«
»Z usmerjenostjo le na ladje z bruto tonažo nad 5000 ton zagotavljamo sorazmernost, saj obravnavamo 90 odstotkov izpustov v sektorju, ne da bi preveč obremenili mala in srednje velika podjetja.«
»Zakon, ki je v veljavi, po njegovem mnenju vodi v javnofinančne težave, napisan pa je za bogate.«
»Prav ta zakon nadaljuje slabo prakso interventnih zakonov, ki na nepregleden način urejajo ukrepe, ki jim je zato skrajno težko ali nemogoče slediti v smislu njihove (ne)veljavnosti.«
»Če bi zakon dejansko pripomogel k izboljšanju konkurenčnosti firm v slovenski lasti in posledično tudi slovenskim zaposlenim, bi ga podprli, ker pa gre tukaj za interese privatnih žepov, še posebej tistih iz tujine, pa v SNS-u takim predlogom absolutno nasprotujemo.«
»Končno so tako poslanci koalicije kot opozicije (ki so vsebinsko podoben predlog vložili nedavno) prepoznali, da je nepravično, da mora socialno ogrožen dijak ali študent izbrati med državno štipendijo, ki mu pomaga pri spopadanju s finančno stisko med procesom šolanja, ter Zoisovo štipendijo, ki ga nagrajuje za dosežke in sposobnost.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju